Wij verzorgen de salarisadministratie voor medewerkers en/of voor eigenaren van een B.V. die gebruikelijk loon ontvangen. We richten de administratie in volgens de bij uw branche horende richtlijnen, adviseren bij het opstellen van arbeidsovereenkomsten, maken de maandelijkse salarisspecificaties en jaaropgaven, en dienen de loonaangiften in bij de belastingdienst. Tevens verzorgen we de aan- en afmeldingen bij (pensioen)fondsen en verzekeraars en voeren CAO-wijzigingen.
- Welkom
- Ons kantoor
- Wie zijn wij?
- Wat doen wij?
- Actueel
- Veel gestelde vragen
- Hoe moet ik de boekhouding bijhouden?
- Wat kan ik aftrekken voor het gebruik van mijn werkruimte?
- Kan ik fiscaal gunstig sparen voor de oudedag?
- Wat moet ik allemaal bewaren, en hoelang?
- Wanneer is er recht op investeringsaftrek?
- Hoe kan ik iemand uitbetalen die geen ondernemer is?
- Wat houdt de vrijwilligersregeling in?
- Kan ik een onkostenvergoeding betalen aan artiesten?
- Is het handig om de auto “op de zaak” te zetten?
- Hoe zit het met de werkkostenregeling?
- Links
- Privacy
- Contact
- Zoek
- Welkom